Jak zviditelnit developerský projekt?
Jak dostat náš developerský projekt k zákazníkům? Klasický marketing je málo, jsme přeci výjimeční a chceme něco víc. Kdo nám udělá megaboardy, nalepí fólie ve výškách a vyrobí informační tabule pro lidi v sousedství? Kde najít spolehlivého partnera?
Takto nějak vypadali naše myšlenky již v průběhu příprav developerského projektu BestHouse 233. Věděli jsme, že chceme víc než klasické billboardy. Projekt je přece výjimečný a musí dostat výjimečný prostor. Inspirující, obrovský, vyčnívající z davu a jasný. Chtěli jsme, aby byl jasně rozeznatelný, viditelný z daleka a aby byl mezi lidmi a s lidmi.
Představa nebyla jednoduchá, to nás ale neodradilo a hledali jsme partnera pro realizaci. Více dodavatelů splňovalo části našich představ, no ale když nám své produkty představila společnost Imagewell , věděli jsme, že právě toto hledáme. Pokryli všechny naše představy a potřeby.
Co jsme v projektu BestHome233 od společnosti ImageWell využili?
- bigboardy s atypickými prvky, které již zdaleka poutají pozornost klientů,
- 3D board v podobě 6-metrového hranolu, kolem kterého prošli denně stovky kolemjdoucích,
- potištěné mesh pvc bannery – dírované bannery na fasády budov, na autobusy MHD i folie na auta,
- potištěné bannery na ploty a zdi staveb s vizualizacemi dokončené budovy,
- tisk a instalace samolepky na prosklenou fasádu,
- různé interiérové dekorace
Při realizaci stavby jsme staveniště oddělili od obytné zóny potištěnými OSB deskami, co znatelně vylepšilo vnější estetiku staveniště, a obyvatele okolních domů viděli, na jaké služby se mohou po dokončení těšit.
Interiér našeho showroomu s potiskem oken, dveří, směrovek na podlahách, tak i tabule pro označení stavby již byli pro našeho dodavatele malinou.
Spokojenost. V průběhu celého procesu jsme se mohli pohodlně soustředit na prodej bytů v BestHouse. ImageWell jako spolehlivý partner dodal služby profesionálně a pod jednou střechou – od grafického návrhu až po rychlý tisk a instalaci na místě určení. Samozřejmě i s pronájmem bigboardů či aplikaci ve výškách. Při dalších projektech s ImageWell opět počítáme!
Ondřej Z. marketingový ředitel projektu BestHouse 233
PS: Příběh je fikcí, vychází ale ze skutečných poptávek a realizací. Naše služby a zkušenosti vám pomohou vaše projekty zrealnit. Imagewell.eu
Související články
- Petr Palička, Penta: S potížemi musíme počítat
- NSZ: novela může vyvolat zmatky
- Zásady spolupráce obcí s investory urychlí výstavbu
- Pražské kontribuce aneb diskuse konečně zbarvená do RUDa
- Hotelová Praha: staré problémy, nové kapacity
- Nájemní bydlení v českém balení (II.)
- Lednové reality: doba bilancí a plánů
- Nájemní bydlení v českém balení (I.)
- Realitní investice: nadějné vyhlídky do roku 2022
- Bytová Praha má za sebou rok rekordů