24. 7. 2012

Společnost PRO-DOMA zvyšuje konkurenceschopnost

Stavebniny PRO-DOMA, které jsou na trhu déle než dvacet let, zahájily v prosinci 2010 projekt zaměřený na vzdělávání svých zaměstnanců s důrazem na zvyšování konkurenceschop­nosti firmy. I přesto, že má společnost už 49 maloobchodních středisek po celé České republice, je totiž konkurence v oblasti prodeje stavebního materiálu, potřeb pro řemeslníky a v oblasti dodavatelských služeb, v dnešní době opravdu velká. Proto se společnost rozhodla v zájmu zvýšení své konkurenceschop­nosti využít možnosti získání dotací z Evropského sociálního fondu. Projekt vzdělávání je hrazen z ESF (Evropský sociální fond) a SR ČR (Státní rozpočet České republiky) v rámci OP LZZ (Operační program lidské zdroje a zaměstnanost).

Do programu vzdělávání je z celkového počtu 420 zaměstnanců společnosti PRO-DOMA zapojeno 147 pracovníků. V jeho rámci bude společnost školit své zaměstnance hned ve třech oblastech. První oblastí, na kterou je kladen velký důraz, jsou informační technologie. Školení je zaměřeno zejména na ovládání informačního systému, dále na práci v programu Excel atd. Dalším neméně důležitým okruhem vzdělávání je oblast tzv. soft skills (měkké dovednosti), kterého se zúčastní zaměstnanci napříč spektrem pracovních pozic. V jeho rámci si budou upevňovat nebo získávat nové znalosti v oblasti práce se zákazníkem nebo podřízenými. Třetí oblastí programu je výuka anglického jazyka. Obsah této části je zaměřen na obchodní angličtinu a používání odborné terminologie v oblasti stavebnictví.