9. 5. 2011
Pop-up boutique pro ženy
Ještě dříve, než se muži dočkají své Pánské pasáže, mohou se ženy vypravit na nákupy do svého pop-up boutique Unique Unique v zahradě pražského hotelu Kempinski. Až do 15. 5. se tu představují zavedené i nové značky produktů a služeb z oblasti bydlení, designu, elektroniky, automobilů, módy, šperků, finančních služeb či gastronomie určené pro moderní městskou ženu. V zahradě hotelu Kempinski pro tuto příležitost vznikl imaginární bytový prostor podle návrhu scénografa a architekta Karla Kuta. „Promísením prezentovaných předmětů v rámci prostoru a přilehlé zahrady vznikne autentická a přirozená atmosféra, v níž jednotlivé produkty návštěvník uvidí a ´zažije´ tak, jak skutečně fungují v reálném prostředí,“ říká architekt Kut.
Související články
- Kempinski Hotels míří do Mariánských Lázní
- Smíchov City nastartuje v roce 2018?
- Žižkovské nádraží: Praha 3 + Central Group versus Praha + Petra Kolínská
- Počet nemovitostí neexistujících institucí klesl
- Hradec Králové: radnice jedná s CTP Invest
- Výroba i spotřeba cementu loni rostla
- Vládní legislativci schválili záměr pravidel pro stavební výrobky
- Praha: nejméně nových kanceláří od roku 1992
- Vláda posílá do parlamentu novelu stavebního zákona
- Ředitel IPR Petr Hlaváček byl odvolán