28. 1. 2019

Penny Market inovuje

Penny Market, který je co do počtu prodejen s 380 prodejnami v ČR největším obchodním řetězcem v tuzemsku, investuje do čtyř let miliardu korun do úplné přestavby svých prodejen v Česku. Rekonstruované provozovny nebudou mít dlouhé uličky, nýbrž budou uspořádány do podoby farmářského tržiště s jednotlivými oddělenými „ostrůvky“ s konkrétním sortimentem. Firma už představila osm nově upravených prodejen v Plzni. Nový koncept, který zavádí firma v Česku, by měl být vzorem pro Německo, kde připravují první testovací obchod u Kolína nad Rýnem.

V roce 2017 řetězec zvýšil tržby o 6 % na 33,9 mld. Kč a zisk stoupl o 11 % na 542 mil. Kč. Z hlediska výše tržeb je největším tuzemským obchodním řetězcem Kaufland. Mezi další patří Tesco, Lidl, Globus, či Makro. Diskonty Penny Market patří do nadnárodní obchodní skupiny REWE Group.

ČTK