5. 3. 2014
Jones Lang LaSalle má nové jméno i logo
Poradenská společnost Jones Lang LaSalle oznámila změnu jména firmy na „JLL“ a představila nové logo. Nový název a logo podtrhují globální působnost společnosti, jsou podle mínění managementu společnosti výrazné a snadno rozpoznatelné po celém světě, dobře vyslovitelné a zapamatovatelné a také vhodné pro digitální aplikace a mobilní komunikaci.
Související články
- Logistika se veze na vlně optimismu
- JLL: kancelářské oddělení povede Tibor Ovečka
- Do JLL nastupuje Emmanuel Gluntz
- Česko je pro investory atraktivní
- Praha: bytová výstavba ve statistikách JLL
- Blanka Vačkova – nová vedoucí průzkumu trhu JLL
- Česko v investicích do komerčních nemovitostí předstihlo Polsko
- Logistika: rekordní investice
- „Retail“: Praha se přesunula do kategorie vyspělých trhů
- Obchod: výstavba klesá, ale Praha stále láká