JLLS přichází s realitní aplikací pro iPhone
Společnost Jones Lang LaSalle (JLLS) představila aplikaci pro iPhone, díky níž uživatelé snadno získají přístup ke globálním průzkumům z oblasti realitního trhu, informacím o trendech udržitelnosti nebo k řadě sociálních médií. Navíc většina průzkumů společnosti Jones Lang LaSalle byla zpřístupněna touto cestou bez potřeby registrace nebo přihlášení do systému. Aplikace je volně ke stažení z App Store. „Naši zaměstnanci, klienti a potenciální klienti, kteří hledají přední průzkumy a odborné znalosti o komerčním realitním trhu, nebo ti, kteří potřebují najít odborníka z Jones Lang LaSalle na jejich trhu, mohou nyní získat potřebné informace během sekundy, a to ať už jsou v kanceláři nebo na cestách,“ říká Kevin Turpin, vedoucí oddělení průzkumu trhu pro střední a východní Evropu v Jones Lang LaSalle. V posledních letech JLLS rozšířilo svou komunikaci se zákazníky na sociální sítě jako LinkedIn, Facebook, YouTube a Twitter, které doplňují informace z webu firmy a jejího tiskového centra.“
Související články
- Maloobchod v CEE
- Cushman & Wakefield uvádí na trh vlastní app
- Jones Lang LaSalle má nové jméno i logo
- Logistika na vzestupu
- Vychází nové číslo časopisu ERA21 – 5/2013
- JLLS: tři významné investiční obchody
- Realitní investice letos výrazně rostou
- Tři nováčci v Jones Lang LaSalle
- JLLS: personální změny v oddělení kancelářských nemovitostí
- JLLS: Kateřina Felgrová se vrací z mateřské