HB Reavis: nová korporátní identita
Developerská společnost HB Reavis představila inovovanou korporátní identitu, která lépe vyjadřuje firemní strategii a filosofii. Ta spočívá v realizaci jedinečných, na uživatele zaměřených prostor, které podporují produktivitu, pohodlí a celkový prožitek nejen pro uživatele samotné, ale i pro široké okolí.
Společnost, která svou obchodní činnost zahajovala jako malá firma se sídlem v Bratislavě, se rozrostla v jednoho z největších evropských developerů se zastoupením ve Velké Británii, Německu, zemích střední a východní Evropy a v Turecku, jejíž současné portfolio čítá 21 projektů. Novou identitu HB Reavis vytvořila ve spolupráci s londýnskou reklamní agenturou Sectorlight,
BH Reavis v současnosti realizuje několik významných realitních projektů, jako je například Varso Place ve Varšavě (53-patrová multifunkční budova, která se po dokončení stane jednou z nejvyšších staveb v Evropě), nákupní středisko a autobusové nádraží Stanica Nivy v Bratislavě, kancelářský komplex Agora v Budapešti. Pokračují také její akvizice pozemků v Londýně.
SF/pb
Související články
- Trigema mění svou korporátní identitu
- HB Reavis plánuje projekt na pozemcích Transgasu
- Přípravy demolice Transgasu vrcholí
- E15: HB Reavis prodává projekty včetně Transgasu
- HB Reavis může začít bourat Transgas
- HB Reavis chystá další HubHub
- ČS nemovitostní fond koupil Metronom BC
- HB Reavis uzavřela partnerství s Cambridge Innovation Center
- Do Prahy míří HubHub
- HB Reavis povede Marian Herman