Ekospol posiluje marketing
Společnost Ekospol vstupuje do nového roku s posíleným sektorem marketingu.
Vedením nově zřízeného kreativního oddělení byl od 1. ledna 2016 pověřen Adam Pýcha (25), který je zároveň „kontent“ managerem“ pro internetová média. „Web i sociální sítě, jako například Facebook či Twitter, jsou velmi důležitým komunikačním kanálem současnosti. Proto jsme vytvořili tuto novou pozici. Adam Pýcha bude odpovídat za veškerý obsah nejen firemního webu, ale bude také správcem facebookového profilu,“ řekl Evžen Korec, generální ředitel a předseda představenstva společnosti. Novým vedoucím oddělení PR a tiskovým mluvčím společnosti se od stejného data stal Filip Sušanka (32). Jako tiskový mluvčí bude nadále působit i Jiří Štefek. Sektor marketingu na postu hlavního analytika posílil také Jiří Chroustovský (27).
Adam Pýcha (25) vystudoval na Univerzitě Palackého v Olomouci. Spoluzakládal společnosti iParťák s.r.o. a Redakce s.r.o. a stál u zrodu portálů Copywriteři.cz a Wordpress.cz. Do Ekospolu nastoupil v říjnu 2015.
Filip Sušanka (32) studoval žurnalistiku a politologii na Masarykově univerzitě v Brně. Deset let působil jako redaktor v několika celostátních médiích. Do Ekospolu přešel v listopadu 2015 z ČTK. Ve svém volném čase se věnuje rodině, čtení a cestování.
Jiří Chroustovský (27) po bakalářském studiu Fakulty informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze pokračoval v inženýrském studiu na České zemědělské univerzitě v Praze. Ve společnosti pracuje od listopadu 2015. K jeho hlavním koníčkům patří četba, turistika a sport.
Související články
- Ekospol: O. Vrátný jmenován zástupcem ředitele nákupu nemovitostí
- Ekospol posiluje M. Vincíková
- EKOSPOL: vedoucím oddělení inženýringu jmenován J. Valášek
- Nejvíce nových bytů se letos prodává v Praze 9 a 10
- Praha: nové rezidenční statistiky
- Ekospol ve sporu s Roztoky
- Praha: bytové novostavby letos podraží
- Ekospol zvyšuje prodej i zisk
- E. Korec, Ekospol: příští rok prodej 8 000 nových bytů?
- Ekospol má nového ředitele výstavby