ČS: facebookový hypoteční marketing
Pouhé čtyři dny stačily zájemcům o hypoteční úvěr k tomu, aby pro sebe a další klienty na facebookovém profilu České spořitelny „vybojovali“ hypotéku s rekordní úrokovou sazbou 2,38 %. Unikátní nabídka České spořitelny byla podmíněna minimálním počtem 250 žadatelů, lidé proto sami sdíleli nabídku mezi své přátele a známé. Banka je za jejich aktivitu odměnila snížením úrokové sazby u nové hypotéky až na rekordně nízkých 2,38 %. Nabídka nyní platí pro všechny až do 29. června, podmínkou není mít účet u České spořitelny.
České spořitelna tak zopakovala jedinečnou prodejní akci hypoték na Facebooku z ledna letošního roku. Zatímco v lednu potřebovali zájemci o hypotéku deset dní, nyní jim stačily pouhé čtyři dny k tomu, aby získali nejvýhodnější garantovanou úrokovou sazbu na trhu.
Související články
- Komunikaci ČS bude řídit Jan Müller
- Česká spořitelna: hypotéky za 50 miliard
- Trigema Development: obchodním ředitelem je Petr Pospíšil
- Facebook staví nové datové centrum
- Hypotéky: ČS nabízí pevný úrok pod 2 %
- Praha: nabídka nových bytů převyšuje poptávku
- Marketing HB Reavis CZ bude řídit M. Drsová
- FINEP má webové stránky pro mobily
- Bydlení pro české pejsky a kočičky
- Makléři prodali hypotéky za 16 miliard korun