29. 11. 2018

CENTURY 21 slaví narozeniny s novým logem

Je to právě deset let, co na český realitní trh vstoupil realitní řetězec CENTURY 21 – dnes má u nás 51 kanceláří s více než 300 realitními makléři. Téměř symbolicky přichází i celá světová síť s novým logem a vizí, zlatá barva, typická pro CENTURY 21, nicméně stále zůstává.

Rebrandingová kampaň, stejně jako nová image CENTURY 21, chce upřednostnit především zájmy spotřebitele a zároveň pomoci realitním makléřům prolomit předsudky a nekorektnost na stávajícím realitním trhu. „Přicházíme s kampaní Odmítáme průměrnost, kterou chceme upozornit české klienty realitních kanceláří na vše, co by měli očekávat od špičkového realitního makléře,“ říká René Latka, generální ředitel CENTURY 21 v České republice.

Značka CENTURY 21 sdružuje celosvětově přibližně 122 000 nezávislých realitních makléřů a 8 800 kanceláří v 81 zemích celého světa. V ČR značku vlastní a provozuje investiční skupina Roberta Schönfelda RSBC Group.

SF/pb