CENTURY 21 slaví narozeniny s novým logem
Je to právě deset let, co na český realitní trh vstoupil realitní řetězec CENTURY 21 – dnes má u nás 51 kanceláří s více než 300 realitními makléři. Téměř symbolicky přichází i celá světová síť s novým logem a vizí, zlatá barva, typická pro CENTURY 21, nicméně stále zůstává.
Rebrandingová kampaň, stejně jako nová image CENTURY 21, chce upřednostnit především zájmy spotřebitele a zároveň pomoci realitním makléřům prolomit předsudky a nekorektnost na stávajícím realitním trhu. „Přicházíme s kampaní ‚Odmítáme průměrnost‘, kterou chceme upozornit české klienty realitních kanceláří na vše, co by měli očekávat od špičkového realitního makléře,“ říká René Latka, generální ředitel CENTURY 21 v České republice.
Značka CENTURY 21 sdružuje celosvětově přibližně 122 000 nezávislých realitních makléřů a 8 800 kanceláří v 81 zemích celého světa. V ČR značku vlastní a provozuje investiční skupina Roberta Schönfelda RSBC Group.
SF/pb
Související články
- Nové sdružení realitních makléřů
- M&M Reality: rekordní výsledky
- M&M Holding expanduje
- Zákon o realitním zprostředkování opět na stole
- Reality.iDnes se spojily s AdInternetem
- Schválen věcný záměr zákona o realitních makléřích
- MMR dokončilo záměr zákona o realitním zprostředkování
- AP: realitní trh na Kubě startuje
- Century 21 Vomastek: Poděkování klientům
- CENTURY 21: makléř roku v letech 2006-10 otevřel vlastní pobočku