Pařížská ulice: „čtverec“ za 4 500 korun měsíčně
Pařížská ulice v Praze je stále výkladní skříní luxusu a tomu odpovídá i nájemné, které tam obchodníci platí. Metr čtvereční obchodní plochy tam podle typu obchodu může stát měsíčně až 180 eur, tedy asi 4 500 Kč. To je přibližně na úrovni nájmů v ulici Na Příkopě, která ale hostí značky orientované spíše méně luxusně. „Ulice Pařížská má velmi silné jméno mezi významnými nájemci po celém světě, obchodníkům se obecně v této lokalitě dobře daří, což vytváří zájem dalších společností. Jediný problém ulice Pařížské je ten, že je příliš malá – pouze 49 obchodů,“ řekl vedoucí maloobchodního oddělení společnosti Cushman & Wakefield Jan Kotrbáček. V Pařížské se nakupuje v obchodech řady zvučných značek. Patří mezi ně například módní značky Gucci, Fendi nebo Prada, klenotnictví Bulgari a Tiffany nebo prodejna hodinek Rolex. Druhou oblíbenou lokalitou obchodníků i zákazníků je v hlavním městě ulice Na Příkopě. „Ulice Na Příkopě se zaměřuje na vyšší střední segment, jako jsou například značky Zara, Mango nebo Desigual, ale i zde otevírají své obchody luxusnější značky,“ uvedla Lenka Šindelářová ze společnosti DTZ.
Související články
- Hradec Králové: radnice jedná s CTP Invest
- Crestyl v Opavě obchodní centrum stavět nebude
- Šternberk bude mít OC
- CPI rozšiřuje IGY Centrum
- Opava: referendum kvůli OC Crestylu nebude
- Ústecké Fórum má nového majitele
- Znojmo: projekt OC developer zmenšil
- Stavebnictví v listopadu rostlo
- Skupina GEMO prodala OC FRÝDA
- Karlovarské OC Varyáda změnilo majitele