Nové bydlení se hledá především přes internet
Naprostá většina zájemců o koupi nového bytu hledá potřebné informace na internetu. K populárním zdrojům informací patří i kolegové a známí, specializované časopisy nebo realitní kanceláře. Vyplývá to z výsledků průzkumu, který pro společnost FINEP zpracovala společnost Proximity Prague. „Výsledky průzkumu zcela jasně hovoří o současných trendech při nákupu nového bytu. Přesně 82 % zájemců o nové bydlení vyhledává potřebné informace na internetu. Z tohoto důvodu je pro nás správná prezentace našich projektů na webových stránkách klíčová,“ říká Michal Kocián, předseda představenstva FINEP. Každý druhý, tedy 57 % dotázaných, se radí se svými přáteli, zatímco 39 % využívá specializovaných časopisů. V neposlední řadě je třeba zmínit i realitní kanceláře, na něž se v takových případech obrací 38 % lidí. Přestože při výběru nového bytu stále hraje nejdůležitější roli cena, zákazníci se zajímají i o další faktory, například o velikost obytného prostoru, dostupnost a atraktivitu lokality.
Související články
- FINEP: prodej další fáze projektu Prosek Park
- FINEP loni a letos
- FINEP: Bytový Park Prosek jde do 4. etapy
- FINEP zahájil prodej další etapy Britské čtvrti
- FINEP zahajuje další etapu Harfa Parku
- FINEP zahájil projekt Bydlení Nad Přehradou
- FINEP: levnějších bytů je v Praze nedostatek
- FINEP loni prodal nemovitosti za 3,6 mld. Kč
- Praha preferuje byty 2kk
- Marina Island: 341 luxusních bytů u Vltavy