Korso Karviná v novém kabátě
Obchodní centrum Korso Karviná prošlo celkovou revitalizací a od května tohoto roku nabízí svým klientům kromě nových nájemců a nových konceptů stávajících nájemců i novou fasádu, interiér a restaurační prostory. Korso Karviná (dříve OC Karviná) je dalším z těch, která následují trend revitalizací starších obchodních center.
Vzhledem k saturaci českého trhu obchodních center a zpomalení nárůstu obchodních ploch v předchozích letech je revitalizace trendem posledních let. Důvodem je jednak stáří obchodních center, ale i měnící se zvyklosti klientů, větší důraz na architekturu a design a rovněž vzrůstající tendence zavádět či rozšiřovat stravovací možnosti s cílem nabízet větší množství služeb.
Vlastník Korso Karviná, společnost Bluehouse Capital, se také rozhodl pro revitalizaci – OC Karviná bylo otevřeno již v roce 2003. „Korso Karviná jsme získali do správy v roce 2018. Vzhledem ke stáří centra jsme se s vlastníkem dohodli na provedení nutných změn s cílem vyjít vstříc měnícím se zvyklostem spotřebitelů a kromě estetických změn zde představit nový a větší food court a také zázemí pro rodiny s dětmi,“ říká Jan Čížek ze společnosti Cushman & Wakefield.
SF/pb
Související články
- Hradec Králové má nové obchodní centrum
- Přístup OC ke snižování nájmu se různí
- Obchodní centrum Čestlice změnilo majitele
- Snížení nájmu v OC chce většina prodejců
- Jiná podoba obchodních center po pandemii?
- OC Plzeň Rokycanská změnilo majitele
- Trikaya chystá přestavbu brněnského Futura
- Praha: Centrum Stromovka zahájilo provoz
- Galerie Butovice: modernizace a prodej
- EU: výhledy „kamenného“ maloobchodu