Penny Market inovuje
Penny Market, který je co do počtu prodejen s 380 prodejnami v ČR největším obchodním řetězcem v tuzemsku, investuje do čtyř let miliardu korun do úplné přestavby svých prodejen v Česku. Rekonstruované provozovny nebudou mít dlouhé uličky, nýbrž budou uspořádány do podoby farmářského tržiště s jednotlivými oddělenými „ostrůvky“ s konkrétním sortimentem. Firma už představila osm nově upravených prodejen v Plzni. Nový koncept, který zavádí firma v Česku, by měl být vzorem pro Německo, kde připravují první testovací obchod u Kolína nad Rýnem.
V roce 2017 řetězec zvýšil tržby o 6 % na 33,9 mld. Kč a zisk stoupl o 11 % na 542 mil. Kč. Z hlediska výše tržeb je největším tuzemským obchodním řetězcem Kaufland. Mezi další patří Tesco, Lidl, Globus, či Makro. Diskonty Penny Market patří do nadnárodní obchodní skupiny REWE Group.
ČTK
Související články
- Hradec Králové má nové obchodní centrum
- Přístup OC ke snižování nájmu se různí
- Obchodní centrum Čestlice změnilo majitele
- Snížení nájmu v OC chce většina prodejců
- Jiná podoba obchodních center po pandemii?
- OC Plzeň Rokycanská změnilo majitele
- Trikaya chystá přestavbu brněnského Futura
- Praha: Centrum Stromovka zahájilo provoz
- Galerie Butovice: modernizace a prodej
- EU: výhledy „kamenného“ maloobchodu